- خیلی مهم؛ پس از اینکه سفارش خود را به پشتیبان اعلام کرده و هزینه را واریز کردید، باید پشتیبان هشتگ #ثبت_سفارش را برایتان ارسال کند، این نشانگر ثبت قطعی سفارش شماست، درصورتیکه پس از واریز هزینه و اعلام به پشتیبان، تگ #ثبت_سفارش را دریافت نکردید، مجددا به پشتیبان پیام بدهید.
- پس از واریز هزینه لازم است اطلاعات دقیق پستی خود را برای پشتیبان ارسال کنید، سفارشاتی که اطلاعات پستی آنها به هر دلیلی ناقص باشد، ارسال نخواهد شد؛ هرچند تگ #ثبت_سفارش را دریافت کرده باشند.
- روند ثبت سفارشات:
مشتریان گرامی لیست محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت رایت یا کانالهای نذر کتاب اعلام میکنند. اعلام سفارش به منزلهی قطعی شدن سفارش نخواهد بود. پس از آن، پشتیبان سایت لیست درخواستی را از انبار استعلام کرده و برای مشتری فاکتور صادر میکند. پس از واریز وجه توسط مشتری، محصولات درخواستی تامین شده و برای ایشان ارسال خواهد شد. - قیمتهای اعلامی در سایت یا کانال، قطعی نیست و ممکن است پس از استعلام تغییر کرده باشد، لذا در هر مرحله قبل از ارسال، قیمتهای جدید به اطلاع مشتری رسیده و در صورت تایید ارسال میگردد.
- با توجه به تغییر نامنظم نرخ کاغذ در چندماه اخیر، قیمت بسیاری از کتابها توسط ناشرین یا توزیع کنندگان مخدوش شده و به قیمت آخرین چاپ تغییر یافتهاند؛ مراجع معظم تقلید تغییر قیمت را به قیمت روز کالا، بدون اشکال دانستهاند.
- واریز وجه سفارش به منزلهی خرید نیست، بلکه تنها به منزلهی اعلام درخواست میباشد.
- مشتریان گرامی در هر مرحله قبل از ارسال حق انصراف از خرید را خواهند داشت؛ در این صورت وجه پرداختی نهایتا ظرف ۷۲ ساعت به ایشان برگشت داده خواهد شد.
- به طور معمول، سفارشاتی که تا سهشنبهی هر هفته قطعی بشوند، پنجشنبه به شرکت پست تحویل داده خواهند شد؛ پس از آن مرسوله طبق زمانبندی پستی به دست مشتری خواهد رسید؛ لذا برای دریافت سفارش خود، صبوری لازم را مد نظر قرار دهید.
- هرگونه اشکال فیزیکی در مرسوله ها باید حداکثر ۶ ساعت پس از دریافت به اطلاع رایت برسد.
- روشهای ارسال سفارشات: با توجه به درخواست مشتری، سفارشات از دو روش زیر ارسال میشوند:
ارسال پستی: در این روش مرسوله به شرکت پست تحویل شده و پست موظف است مرسوله را در نشانی مندرج روی بسته به گیرنده تحویل نماید. نرخ این روش مطابق با تعرفهی شرکت پست محاسبه میگردد.ارسال از طریق باربری: معمولا سفارشات سنگین وزن یا فوری از این طریق ارسال میشوند. در این روش سفارشات به شرکتهای باربری واقع در مبدا تحویل شده و با اتوبوس به مقصد ارسال میشوند، پس از تخلیهی بار در مقصد، از شرکت باربری مقصد با مشتری تماس گرفته خواهد شد تا برای دریافت بار به شرکت باربری مراجعه کند. باربری های مقصد موظفند رسید باربری مبدا را به مشتری ارائه داده و قیمت مندرج در رسید را به علاوهی بیست درصد کارمزد، از مشتری دریافت نمایند. در صورتیکه که باربریِ مقصد بسته را با پیک به نشانی مشتری ارسال نماید، هزینهی پیک را طبق تعرفهی خود از مشتری دریافت مینماید. این روش به دلیل ضابطهمند نبودن گاها با مشکلاتی روبرو میشود، لذا توصیهی ما ارسال از طریق پست است و رایت در قبال مشکلات پیش آمده در روش باربری، ظرفیت پاسخگویی نخواهد داشت.
- رایت هیچگونه زمانبندی قطعی برای تحویل سفارش به مشتریان اعلام نمیکند؛ چون زمان تامین و ارسال سفارشات به عوامل متعددی همچون زمان تامین از سوی انتشاراتیها، زمان تحویل از سوی شرکت پست و باربریها و… بستگی دارد. زمان اعلام شده از سوی رایت تقریبی است و مشتریان گرامی برای عدم بروز مشکل، سه روز اختلاف زمانی برای تحویل احتمالی در نظر بگیرند.
- مشتریان گرامی برای صحت عقد میان خود و رایت، موظفند کلیهی مشخصات ظاهری و فنی محصولات را از پشتیبان سوال کنند تا شک و شبههای در سفارش وجود نداشته باشد.
- کلیه مکالمات و درخواستها میان مشتری و رایت، فقط از طریق پیامرسانها و به شکل نوشتاری معتبر خواهد بود، لذا هیچگونه تماس تلفنی و… در روند سفارشات اعتباری نخواهد داشت.
- مشتریان گرامی نباید به هیچ عنوان بستهی آسیبدیده را از مامور پست یا باربری تحویل بگیرند، در غیر این صورت رایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب به محصولات یا کمبود سفارش نخواهد داشت.
- بهطور معمول امکان صدور فاکتور برای سفارشها وجود ندارد.
- محتوای این صفحه ممکن است به مرور زمان بدون اطلاع به مشتریان تغییر یابد.